Specifika heterogenních skupin v systému dalšího vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10336615" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10336615 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika heterogenních skupin v systému dalšího vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je studií zaměřenou na problematiku specifik heterogenních skupin v systému dalšího vzdělávání a pojednává o možných přístupech k výuce v profesně rozličných studijních skupinách v distančním studiu s využitím virtuálních vzdělávacích prostředí pro podporu výuky a aplikací dílčích prvků Kellerova plánu.
Název v anglickém jazyce
Specifics of Heterogeneous Groups in the Further Education System
Popis výsledku anglicky
This paper is a study focused on issues of specific heterogeneous groups in the further education and discusses possible approaches to the teaching in the various profesion based study groups in distance learning using virtual learning environments to support teaching and application of partial elements of Keller's plan.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
167-175
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—