Zahrnutí nepřímé pedagogické činnosti do práce asistentů pedagoga
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10370428" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10370428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zahrnutí nepřímé pedagogické činnosti do práce asistentů pedagoga
Popis výsledku v původním jazyce
Článek charakterizuje profesi asistenta pedagoga s důrazem na její pojetí v současném systému podpůrných opatření ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Dále se věnuje problematice nepřímé pedagogické činnosti asistentů pedagoga. Autoři prezentují vybraná data z vědeckého výzkumu zaměřeného na profesi asistentů pedagoga v základních školách hlavního vzdělávacího proudu.
Název v anglickém jazyce
Inclusion of indirect pedagogical activities in the work of teaching assistants
Popis výsledku anglicky
The authors characterise the profession of a teaching assistant, emphasizing its conception in the current system of support measures for the education of students with special educational needs in the Czech Republic. The article also deals with the issue of indirect pedagogical activities of teaching assistants. The authors present selected data from a research study focused on the profession of teaching assistants in primary and lower secondary mainstream schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA17-07101S" target="_blank" >GA17-07101S: Prekoncepce, konstrukce a rekonstrukce profesní identity asistenta pedagoga</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
27
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
205-217
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—