Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zahrnutí nepřímé pedagogické činnosti do práce asistentů pedagoga

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10370428" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10370428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zahrnutí nepřímé pedagogické činnosti do práce asistentů pedagoga

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek charakterizuje profesi asistenta pedagoga s důrazem na její pojetí v současném systému podpůrných opatření ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Dále se věnuje problematice nepřímé pedagogické činnosti asistentů pedagoga. Autoři prezentují vybraná data z vědeckého výzkumu zaměřeného na profesi asistentů pedagoga v základních školách hlavního vzdělávacího proudu.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusion of indirect pedagogical activities in the work of teaching assistants

  • Popis výsledku anglicky

    The authors characterise the profession of a teaching assistant, emphasizing its conception in the current system of support measures for the education of students with special educational needs in the Czech Republic. The article also deals with the issue of indirect pedagogical activities of teaching assistants. The authors present selected data from a research study focused on the profession of teaching assistants in primary and lower secondary mainstream schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA17-07101S" target="_blank" >GA17-07101S: Prekoncepce, konstrukce a rekonstrukce profesní identity asistenta pedagoga</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    205-217

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus