Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Teaching Profession in a Knowledge-based Society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00072883" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00072883 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Lehrerprofession in der Wissensgesellschaft

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Artikel analysiert die Funktionen der Lehrerprofession vom Standpunkt der historischen Entwicklung und den Funktionenwechsel dieses Berufs in der modernen Gesellschaft. Der Autor befasst sich auch mit der Kritik der Lehrerprofession,sucht die Ursachen ihres Rückstandes und verweist auf seine Quellen, aber auch auf die Wege seiner Überwindung. Weiters skizziert er die Aufgaben der Lehrerprofession in der Wissensgesellschaft und schlägt eine neue Konzeption der Lehrervorbereitung vor.

  • Název v anglickém jazyce

    The Teaching Profession in a Knowledge-based Society

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyses the functions of the teaching profession from the historical point of view and the change of functions of this profession in the modern society. The author deals with the criticism of the teaching profession, its causes, sources andpossible solutions. He reflects the tasks of the teaching profession in the knowledge-based society and suggests a new concept of the teacher education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Pathways in the Professional Development of Teachers

  • ISBN

    9783643501530

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    43-50

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Münster

  • Místo konání akce

    Masaryk University

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000287980000006