Rytmus, pohyb, periodicita, nejmenší společný násobek dvou přirozených čísel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10370565" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10370565 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/view/950/2970/690-1" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/view/950/2970/690-1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rytmus, pohyb, periodicita, nejmenší společný násobek dvou přirozených čísel
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola zpracovává kazuistiku jedné vyučovací hodiny matematiky, a to prostřednictvím analýzy vyučovací hodiny pomocí modelu hloubkové struktury výuky. Ten ji rozděluje na tematickou, konceptovou a kompetenční vrstvu. Kazuistika je organizována formou AAA - nejdříve je výuka anotována, následně je provedena analýza a jsou navrženy alternativy. Analyzovaná hodina byla realizována ve 4. ročníku, který byl veden Hejného metodou, neboli v duchu genetického konstruktivismu.
Název v anglickém jazyce
Rythm, movement, periodicity, the smallest common divisor of two natural numbers
Popis výsledku anglicky
The chapter elaborates a case study of one mathematics lesson, via the analysis of the lesson with the help of a model of deep structure of teaching, which divides it into three layers: thematic, conceptual, of competence. The case study is structured using the method of AAA: the teaching is first annotated, then analysed and finally, some alternative actions are suggested. The analysed lesson was realised in 4th grade which was taught by Hejný's method or in the spirit of genetic constructivism.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
ISBN
978-80-210-8758-3
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
171-200
Počet stran knihy
462
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—