Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rytmus, pohyb, periodicita, nejmenší společný násobek dvou přirozených čísel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10370565" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10370565 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/view/950/2970/690-1" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/view/950/2970/690-1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rytmus, pohyb, periodicita, nejmenší společný násobek dvou přirozených čísel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola zpracovává kazuistiku jedné vyučovací hodiny matematiky, a to prostřednictvím analýzy vyučovací hodiny pomocí modelu hloubkové struktury výuky. Ten ji rozděluje na tematickou, konceptovou a kompetenční vrstvu. Kazuistika je organizována formou AAA - nejdříve je výuka anotována, následně je provedena analýza a jsou navrženy alternativy. Analyzovaná hodina byla realizována ve 4. ročníku, který byl veden Hejného metodou, neboli v duchu genetického konstruktivismu.

  • Název v anglickém jazyce

    Rythm, movement, periodicity, the smallest common divisor of two natural numbers

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter elaborates a case study of one mathematics lesson, via the analysis of the lesson with the help of a model of deep structure of teaching, which divides it into three layers: thematic, conceptual, of competence. The case study is structured using the method of AAA: the teaching is first annotated, then analysed and finally, some alternative actions are suggested. The analysed lesson was realised in 4th grade which was taught by Hejný&apos;s method or in the spirit of genetic constructivism.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-210-8758-3

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    171-200

  • Počet stran knihy

    462

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly