Jak najít pravidlo pro umístění desetinné čárky při násobení desetinných čísel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10366151" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10366151 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/view/950/2970/690-1" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/view/950/2970/690-1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak najít pravidlo pro umístění desetinné čárky při násobení desetinných čísel
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola zpracovává kazuistiku jedné vyučovací hodiny matematiky, a to prostřednictvím analýzy vyučovací hodiny pomocí modelu hloubkové struktury výuky, který ji rozděluje na tematickou, konceptovou a kompetenční vrstvy. Kazuistika je organizována formou AAA - nejdříve je výuka anotována, následně je provedena analýza a jsou navrženy alternativy. Analyzovaná hodina byla realizována v rámci tzv. vyučování matematice založeného na budování schémat.
Název v anglickém jazyce
How to find a rule for placing a decimal comma when multiplying decimal numbers
Popis výsledku anglicky
The chapter elaborates a case study of one mathematics lesson, via the analysis of the lesson with the help of a model of deep structure of teaching, which divides it into three layers: thematic, conceptual, of competence. The case study is structured using the method of AAA: the teaching is first annotated, then analysed and finally, some alternative actions are suggested. The analysed lesson was realised within so called teaching mathematics based on building schemes.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
ISBN
978-80-210-8758-3
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
169-186
Počet stran knihy
462
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—