K jazykovým a stylizačním dovednostem budoucích češtinářů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10376208" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10376208 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K jazykovým a stylizačním dovednostem budoucích češtinářů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek vyhodnocuje sondu zaměřenou na jazykovou a stylistickou úroveň textů produkovaných studenty učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ a pro SŠ. Shrnuje vliv komunikačních kompetencí učitele na výukový proces. Stručně analyzuje studijní programy učitelství českého jazyka na českých vysokých školách z hlediska zařazení problematiky rozvoje stylizačních dovedností.
Název v anglickém jazyce
On Language and Stylistic Competences of Future Teachers of Czech
Popis výsledku anglicky
In our article we present a survey concerning language and stylistic proficiency of texts produced by the students of Czech language teaching programme for the higher grade of primary schools and secondary schools. We summarise the influence of communicative competences on the process of teaching. Our article also briefly analyses Czech language teacher training programmes at Czech universities as far as the training of stylistic competences is concerned.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Svazek periodika
68
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
230-238
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—