Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová úprava nepřímé pedagogické činnosti v práci asistentů: popření zájmů dítěte, učitele i školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10378750" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10378750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nová úprava nepřímé pedagogické činnosti v práci asistentů: popření zájmů dítěte, učitele i školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek navazuje na výzkumnou studii popisující nedostatečné vymezení nepřímé pedagogické činnosti v náplni práce asistentů pedagoga a reaguje na nedávné legislativní změny v této oblasti. Text podrobněji charakterizuje novelu vyhlášky, podle které bude nově nepřímá pedagogická činnost pevně nastavena na deset procent z úvazku asistenta, a poukazuje na důvody, kvůli kterým bude tato nízká časová dotace na nepřímou pedagogickou činnost pro mnohé asistenty (a jejich učitele i žáky) zcela nedostačující.

  • Název v anglickém jazyce

    A new regulation on indirect pedagogical activity in the work of assistants: a denial of the interests of the child, teacher and school

  • Popis výsledku anglicky

    The aricle builds on a research study describing the inadequate definition of indirect pedagogical activity in the content of the work of teachers&apos; assistants, and reacts to recent legislative changes in this area. The author looks in detail at the amendment to the directive according to which indirect educational activity will now be set at a fixed ten percent of the work commitment of an assitant, and indicates the reason why this low time allocation to indirect educational activity will be entirely insufficient for many assistants (and their teachers and pupils).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    67-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus