Inspirace školského managementu v přípravě budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10382901" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10382901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2018_5.pdf" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2018_5.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18355/PG.2018.7.1.5" target="_blank" >10.18355/PG.2018.7.1.5</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inspirace školského managementu v přípravě budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příprava budoucích učitelů je v poslední době často kritizována pro svoje jednostranné oborové zaměření. Navíc se jejich nedostatečná připravenost může dostat do rozporu s očekáváním samotných ředitelů škol, neboť ti je pověřují celou škálou různých činností nutných pro zajištění správného průběhu pedagogického procesu. Připravenost budoucích učitelů na práci je často nedostačující.
Název v anglickém jazyce
School Management Inspiration in Futures Teachers' Training
Popis výsledku anglicky
Future teachers' training has often been criticised in the last period as a result of its single-sided focus on subject education. Furthermore, insufficient teacher training may result in discrepancies in expectations of school directors who entrust them with a wide scale of various activities to assure proper running of the educational process immediately after the graduates of faculties of education have been employed. Training of future teachers is often regarded insufficient.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Slavonic Pedagogical Studies Journal
ISSN
1339-8660
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
50-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—