Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inspirace školského managementu v přípravě budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10382901" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10382901 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2018_5.pdf" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2018_5.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18355/PG.2018.7.1.5" target="_blank" >10.18355/PG.2018.7.1.5</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inspirace školského managementu v přípravě budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příprava budoucích učitelů je v poslední době často kritizována pro svoje jednostranné oborové zaměření. Navíc se jejich nedostatečná připravenost může dostat do rozporu s očekáváním samotných ředitelů škol, neboť ti je pověřují celou škálou různých činností nutných pro zajištění správného průběhu pedagogického procesu. Připravenost budoucích učitelů na práci je často nedostačující.

  • Název v anglickém jazyce

    School Management Inspiration in Futures Teachers' Training

  • Popis výsledku anglicky

    Future teachers&apos; training has often been criticised in the last period as a result of its single-sided focus on subject education. Furthermore, insufficient teacher training may result in discrepancies in expectations of school directors who entrust them with a wide scale of various activities to assure proper running of the educational process immediately after the graduates of faculties of education have been employed. Training of future teachers is often regarded insufficient.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Slavonic Pedagogical Studies Journal

  • ISSN

    1339-8660

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    50-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus