Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnější determinanty pedagogického procesu očima ředitelů škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10370978" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10370978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnější determinanty pedagogického procesu očima ředitelů škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příprava budoucích učitelů je v poslední době často kritizována pro svoje jednostranné oborové zaměření. Navíc se jejich nedostatečná připravenost může dostat do rozporu s očekáváním samotných ředitelů škol, neboť ti je po nástupu absolventů fakult vzdělávajících učitele pověřují celou škálou různých činností nutných pro zajištění správného průběhu pedagogického procesu. Připravenost budoucích učitelů na práci je často nedostačující.

  • Název v anglickém jazyce

    External Determinants of Pedagogical Process from the School Headmasters' Point of View

  • Popis výsledku anglicky

    Preparing future teachers is recently often criticized for its unilateral industry focus. The headmasters of the schools new workers held many activities necessary to ensure the correct course of the educational proces. The readiness of future teachers to work is often insufficient.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kontexty podpory profesijného rozvoja učiteľstva

  • ISBN

    978-80-557-1334-2

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    159-169

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly