Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání a rozvoj manažerů v kontextu manažerských kompetencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10388536" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10388536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání a rozvoj manažerů v kontextu manažerských kompetencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá přístupem k vzdělávání a rozvoji manažerů, analyzuje východiska na základě charakteristiky manažerské práce a využívá výsledků výstupů mezinárodního výzkumu REFLEX 2010 zaměřeného na přenositelné kompetence, na schopnosti a dovednosti nejvíce vyžadovanými po absolventech vysokých škol, jakožto budoucích manažerů, a další výzkumy souvisejícími s kompetenčním přístupem. Doporučení pro úspěšnost samotného vzdělávacího procesu jsou formulována na základě přístupu teorie záměrných změn a uplatňování přístupu Competency-Based Education.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of managers in the context of managerial competencies

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the approach to manager training and development, analyzes the bases on the basis of the characteristics of managerial work, and uses the results of REFLEX 2010 international research focusing on transferable competencies, the skills and abilities most demanded by graduates, as future managers, and other research related to Competence approach. Recommendations for the success of the learning process itself are formulated on the basis of a theories of intentional changes and the application of the Competency-Based Education approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VZDELAVANI DOSPELYCH 2017: V DOBE REZONUJICICH SPOLECENSKYCH ZMEN. IN TIMES OF RESONANT SOCIAL CHANGES

  • ISBN

    978-80-906894-2-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    49-60

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000583854200004