Komparace systémů vzdělávání dospělých ve vybraných zemích Evropské unie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389503" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389503 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace systémů vzdělávání dospělých ve vybraných zemích Evropské unie
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá srovnáváním systémů vzdělávání ve vybraných zemích Evropské unie. Hlavní důraz je kladen na komparaci nejdůležitějších konstrukčních prvků, které jsou nezbytným předpokladem funkčního systému vzdělávání dospělých (legislativa,financování, poskytovatelé a cílové skupiny). Je však nutné podotknout, že díky neustálému vývoji společnosti jsou na jejich členy kladeny vysoké nároky spojené s jejich flexibilitou, ale také se stupněm dosažení jejich vzdělání, které se stalo jeho nezbytnou součástí. Kvalitní vzdělání jedinců tak umožňuje získat nejen velké množství různorodých informací a umění s nimi pracovat, ale také být konkurenceschopný v současných tržních podmínkách na trhu práce.
Název v anglickém jazyce
Comparison of adult education systems in selected countries of the European Union
Popis výsledku anglicky
The study deals with the comparison of education systems in selected countries of the European Union. The main emphasis is put on the comparison of the most important structural elements, which are a prerequisite for a functional system of adult education (legislation, funding, providers and target groups). However, it is necessary to point out that due to the constant development of the society, their members have high demands on their flexibility, but also on the level of their education, which has become an essential part of it. The quality education of individuals thus enables not only a large number of diverse information and the arts to work with them, but also to be competitive in the current market conditions in the labor market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VZDELAVANI DOSPELYCH 2017: V DOBE REZONUJICICH SPOLECENSKYCH ZMEN. IN TIMES OF RESONANT SOCIAL CHANGES
ISBN
978-80-906894-2-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
99-108
Název nakladatele
Česká andragogická společnost
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000583854200010