Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe probíhající pedagogické reformy v hudebním vzdělávání na 1. stupni ZŠ v České republice (výsledky výzkumu)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10390729" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10390729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmu.aku.sk/images/publikacie/AFA_32018_ISSN_2453-9694.pdf" target="_blank" >https://fmu.aku.sk/images/publikacie/AFA_32018_ISSN_2453-9694.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe probíhající pedagogické reformy v hudebním vzdělávání na 1. stupni ZŠ v České republice (výsledky výzkumu)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, který probíhal v roce 2016 a 2017 a byl podpořen Grantovou agenturou Univerzity Karlovy (GAUK č.156216). Klade si za cíl zmapovat současnou situaci v oblasti výuky hudební výchovy na 1. stupni ZŠ v České republice, jak ji vnímají učitelé v praxi a jak ji vnímají pedagogové na českých pedagogických fakultách připravujících učitele pro výuku hudební výchovy na 1. stupni ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection ongoing educational reform in music education at the primary school (results of the research)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of the research that took place in 2016 and 2017. It was supported by the Grant Agency of Charles University (GAUK n.156216). The aim of the research is to find out the current situation in the field of music education at primary school in the Czech Republic. How teachers at primary school perceive the situation in practice and how the situation perceive teachers of all Czech pedagogical faculties that prepare teachers for music education at primary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ad Fontes Artis

  • ISSN

    2453-9694

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    65-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus