Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10400439" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10400439 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9189-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9189-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9189-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-9189-2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem odborné publikace je hlouběji se věnovat problematice inkluzivního vzdělávání, inkluzivnímu vyučování a inkluzivní didaktice, a to se zaměřením na specifika žáků s mentálním postižením v inkluzivním prostředí školy. Publikací reagujeme na uvedené četné výzkumy realizované na toto téma u nás a v zahraničí, na zjištění ČŠI týkající se současného stavu implementace inkluzívního vzdělávání u nás a na cíle stanovené Akčním plánem inkluzivního vzdělávání na období let 2019-2020

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive didactics in elementary schools practice with regards to specifics of students with mild intellectual disability

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the publication is the deeper focus on issues of inclusive education and inclusive didactics, with an emphasis on the specifics of pupils with intellectual disability in the inclusive school environment. Within the text, we reflect to the numerous researches carried out in this field in the Czech Republic and abroad, furthermore to the findings of the CSI on the current state of implementation of inclusive education in our country and the objectives set out in the Action Plan for Inclusive Education for the period 2019-2020.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-210-9189-4

  • Počet stran knihy

    165

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy