Phonetic Literacy and its Place in the Process of Teaching Russian as a Foreign Language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10382533" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10382533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Fonetičeskaja grammotnost i jejo mesto v processe obučenija RKI
Popis výsledku v původním jazyce
V state rassmatrivaetsja koncepcija fonetičeskoj gramotnosti, eë opredelenie i rol v processe obučenija russkomu jazyku kak inostrannomu v češskoj auditorii. Koncepcija fonetičeskoj gramotnosti protivopostavljaetsja obščeupotrebljaemomu ponjatiju ((fonetičeskij minimum}}.
Název v anglickém jazyce
Phonetic Literacy and its Place in the Process of Teaching Russian as a Foreign Language
Popis výsledku anglicky
The article discusses the concept of phonetic literacy, its definition and role in the process of learning Russian as a foreign language in the Czech audience. The concept of phonetic literacy is opposed to the commonly used term "phonetic minimum".
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current issues of the Russian language teaching XIII
ISBN
978-80-210-9077-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
136-140
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
16. 5. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000527800600016