Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Visual Perception and Development of Communicative Competences in Pupils with Hearing Impairment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405298" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Visuelle Wahrnehmung und Entwicklung von kommunikativen Kompetenzen bei Schülern ohne und mit Hörbehinderung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Beitrag befasst sich mit den Ergebnissen eines Forschungsprojektes, das die Zusammenhänge zwischen der visuellen Wahrnehmung und der Entwicklung von kommunikativen Kompetenzen bei Schülern ohne wie auch bei Schülern mit Hörbehinderung im jüngeren Schulalter verfolgte. Für das Verfolgen der visuellen Wahrnehmung wurden vier gewählte Teste benutzt. Das Niveau von kommunikativen Kompetenzen wurde mit Hilfe eines für die diese Schüler unterrichtenden Lehrer bestimmten Fragebogens bewertet. Gewonnene Daten führten zu Schlüssen, die mit den Ergebnissen von den in einigen europäischen Ländern durchgeführten Forschungen vergleichbar waren.

  • Název v anglickém jazyce

    Visual Perception and Development of Communicative Competences in Pupils with Hearing Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of a research project focused on the link between visual perception and the development of communicative competences in younger school-age pupils with hearing impairment. Four chosen tests were used in order to monitor visual perception. The level of communicative competences was evaluated with the help of a questionnaire given to teachers working with these pupils. Gained data brought conclusions which are comparable with the results of research studies made in some other European countries.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vernetzung, Kooperation, Sozialer Raum. Inklusion als Querschnittaufgabe

  • ISBN

    978-3-7815-2349-4

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    302-306

  • Počet stran knihy

    366

  • Název nakladatele

    Julius Klinkhardt

  • Místo vydání

    Bad Heilbrunn

  • Kód UT WoS kapitoly