Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etická výchova zapomíná na etiku?!

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10411330" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10411330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etická výchova zapomíná na etiku?!

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek stručně představuje filosofický pohled na problematiku etické dimenze lidského jednání. Odkazuje se přitom na pochopení Dobra jakožto ideje. Dále poukazuje na omezení takového přístupu k etice, který se opírá pouze o přísnou vědu, a který nezahlédne takovou hloubku, jako filosofický pohled. Filosofii tak ukazuje jako nenahraditelný příspěvek k etice a etické výchově.

  • Název v anglickém jazyce

    Does the Moral Education forget the Morality?

  • Popis výsledku anglicky

    The article briefly presents a philosophical view of the ethical dimension of human behavior. It refers to understanding Good as an idea. It also points to the limitation of such an approach to ethics, which is based only on strict science, and which does not see the depth of philosophical view. Philosophy is a unique contribution to ethics and ethical education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-154-8

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    129-133

  • Počet stran knihy

    534

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly