Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postupné rozvíjení témat jako východisko projektového vyučování: případová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10416000" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10416000 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postupné rozvíjení témat jako východisko projektového vyučování: případová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z nejdůležitějších a zároveň nejobtížnějších aspektů projektového vyučování je přenesení odpovědnosti za učení na žáky. Cílem tohoto příspěvku je představit případovou studii aktivity Barvy realizované na základní škole Hůrka v Kutné Hoře (3. - 5. ročník). V aktivitě bylo využito postupné rozvíjené témat na základě zájmu žáků. Aktivita byla analyzována s ohledem na teoretické základy projektového vyučování. Postupné rozvíjení témat se jeví jako účinná strategie, jak zvýšit zájem žáků o konkrétní vzdělávací obsah, a tím iniciovat projekt jako činnost žáka.

  • Název v anglickém jazyce

    Progressive development of themes as a starting point for project teaching: Case study

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most important and at the same time the most difficult aspect of project-based education is the transfer of responsibility for learning to pupils. The aim of this paper is to present a case study of activity Colours realised at elementary school Hurka in Kutna Hora (3rd - 5th grade). Gradual development of topics based on pupils&apos; interest was used in the activity. Activity was analysed with respect to the theoretical background of project-based education. The gradual development of topics seems to be an effective strategy to increase pupils&apos; interest in specific educational content and thus to initiate the project as a pupil&apos;s activity.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVII (PBE 2019)

  • ISBN

    978-80-7603-155-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    61-69

  • Název nakladatele

    CHARLES UNIV PRAGUE

  • Místo vydání

    PRAHA 1

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000567209500007