Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Krizové situace ve škole : bezpečnostní problematika ve školní praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10418034" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10418034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Krizové situace ve škole : bezpečnostní problematika ve školní praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem knihy je tedy přispět k vytváření bezpečnostního a právního povědomí především pedagogů a ostatních zaměstnanců škol, ale v neposlední řadě všech, kteří pracují s dětmi a mládeží. Škola se ale ve svém snažení naplňování bezpečnostních pravidel neobejde bez spolupráce s veřejností, a to nejenom rodičovskou, ale širokou veřejností, která svým postojem k otázkám bezpečnosti utváří celkový hodnotový postoj k otázkám bezpečnostní problematiky. Úvodní kapitola je proto věnována návrhu postupu začlenění, implementaci bezpečnostní problematiky do školní praxe. Následují kapitoly rozvíjející bezpečnostní gramotnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Crisis situations at school: safety issues in school practice

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the book is to contribute to the creation of safety and legal awareness, especially of teachers and other school staff, but last but not least of all those who work with children and youth. However, in its efforts to comply with safety rules, the school cannot do without cooperation with the public, not only the parents, but the general public, which with its attitude to safety issues forms an overall value attitude to safety issues. The introductory chapter is therefore devoted to the design of the process of integration, implementation of safety issues in school practice. The following chapters develop security literacy.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-2731-8

  • Počet stran knihy

    125

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy