Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Usage of bibliotherapy for vocabulary building of scholar in preparatory class of primary school

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10422943" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10422943 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2020/11/text-zbornik-_expresvita-v-artterapii-3.pdf" target="_blank" >https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2020/11/text-zbornik-_expresvita-v-artterapii-3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Využitie biblioterapie pri rozvoji slovnej zásoby u žiakov v prípravnej triede ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá využitím biblioterapie ako nástroja pre rozvoj slovnej zásoby u žiakov v prípravnej triede ZŠ. Prináša návrh a overenie účinnosti biblioterapeutického programu zameraného na rozvoj aktívnej a pasívnej slovnej zásoby v 5 vybraných kategóriách (zvieratá, povolanie, jedlo, doprava a emócie). Do výskumu boli zaradené dve porovnávacie skupiny, ktorých výsledky slúžia k porovnaniu dosiahnutých pokrokov. Výsledky výskumu ukazujú biblioterapiu ako vhodnú metódu pre rozvoj slovnej zásoby.

  • Název v anglickém jazyce

    Usage of bibliotherapy for vocabulary building of scholar in preparatory class of primary school

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with the usage of bibliotherapy as a tool for vocabulary development of children in preparatory class of primary school. It brings bibliotherapeutic program focused on the development of active and passive vocabulary in five selected categories (animals, occupation, food, transport and emotions). Two comparative groups are included into the research. The results of each group are used to compare the progress achieved. The research results point to bibliotherapy as a suitable method for vocabulary development.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Expresivita v (art)terapii III.

  • ISBN

    978-80-223-5021-1

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    142-167

  • Počet stran knihy

    196

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly