Usage of bibliotherapy for vocabulary building of scholar in preparatory class of primary school
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10422943" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10422943 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2020/11/text-zbornik-_expresvita-v-artterapii-3.pdf" target="_blank" >https://expresivneterapie.files.wordpress.com/2020/11/text-zbornik-_expresvita-v-artterapii-3.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Využitie biblioterapie pri rozvoji slovnej zásoby u žiakov v prípravnej triede ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá využitím biblioterapie ako nástroja pre rozvoj slovnej zásoby u žiakov v prípravnej triede ZŠ. Prináša návrh a overenie účinnosti biblioterapeutického programu zameraného na rozvoj aktívnej a pasívnej slovnej zásoby v 5 vybraných kategóriách (zvieratá, povolanie, jedlo, doprava a emócie). Do výskumu boli zaradené dve porovnávacie skupiny, ktorých výsledky slúžia k porovnaniu dosiahnutých pokrokov. Výsledky výskumu ukazujú biblioterapiu ako vhodnú metódu pre rozvoj slovnej zásoby.
Název v anglickém jazyce
Usage of bibliotherapy for vocabulary building of scholar in preparatory class of primary school
Popis výsledku anglicky
Paper deals with the usage of bibliotherapy as a tool for vocabulary development of children in preparatory class of primary school. It brings bibliotherapeutic program focused on the development of active and passive vocabulary in five selected categories (animals, occupation, food, transport and emotions). Two comparative groups are included into the research. The results of each group are used to compare the progress achieved. The research results point to bibliotherapy as a suitable method for vocabulary development.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Expresivita v (art)terapii III.
ISBN
978-80-223-5021-1
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
142-167
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—