Feuersteinovo instrumentální obohacování v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10423992" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10423992 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0nQyxLGcgo" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0nQyxLGcgo</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Feuersteinovo instrumentální obohacování v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na využití metody R. Feuersteina v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Přináší dílčí výsledky výzkumného šetření, které prezentují metodu Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE) jako jednu z možných intervencí u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Šetření bylo realizováno pomocí techniky případové studie, pozorování, diagnostiky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s pomocí dynamické diagnostiky LPAD
Název v anglickém jazyce
Feuerstein's Instrumental Enrichment in the Education of Pupils with Special Needs in an Inclusive Primary School
Popis výsledku anglicky
Th e article deals with the method of R. Feuerstein. It provides an example of good practice from school, which is based on his concept. Th is school works with the pupils with special needs. It brings partial results of research on the eff ectiveness of Feuerstein's instrumental enrichment. Th e results of the survey are supported by a case study and the results of observations of pupils' cognitive functions. Th e survey was carried out using the technique of case study, observation, diagnostics of pupils with special needs with the LPAD dynamic diagnostics
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
193-208
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—