Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feuersteinovo instrumentální obohacování v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10423992" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10423992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0nQyxLGcgo" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=0nQyxLGcgo</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Feuersteinovo instrumentální obohacování v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na využití metody R. Feuersteina v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Přináší dílčí výsledky výzkumného šetření, které prezentují metodu Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE) jako jednu z možných intervencí u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Šetření bylo realizováno pomocí techniky případové studie, pozorování, diagnostiky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s pomocí dynamické diagnostiky LPAD

  • Název v anglickém jazyce

    Feuerstein's Instrumental Enrichment in the Education of Pupils with Special Needs in an Inclusive Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    Th e article deals with the method of R. Feuerstein. It provides an example of good practice from school, which is based on his concept. Th is school works with the pupils with special needs. It brings partial results of research on the eff ectiveness of Feuerstein&apos;s instrumental enrichment. Th e results of the survey are supported by a case study and the results of observations of pupils&apos; cognitive functions. Th e survey was carried out using the technique of case study, observation, diagnostics of pupils with special needs with the LPAD dynamic diagnostics

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    193-208

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus