Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti vzdělávání v oblasti mimořádných událostí v programech celoživotního vzdělávání na Pedagogické fakultě UK

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10423996" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10423996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=G_xmR5m0lZ" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=G_xmR5m0lZ</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti vzdělávání v oblasti mimořádných událostí v programech celoživotního vzdělávání na Pedagogické fakultě UK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o úrovni vybraných znalostí v oblasti mimořádných situací u studentů na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě, v programu celoživotního vzdělávání na výkon povolání - učitelství pro střední školy. Prezentované výzkumné šetření nelze vzhledem k pokračujícímu výzkumu zobecňovat, ale autorka se již nyní domnívá, že v návaznosti na platnou legislativu v ČR bude nutné specifikovat obsah a podmínky realizace programu přípravy budoucích učitelů (absolventů kurzu celoživotního vzdělávání) v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.

  • Název v anglickém jazyce

    Emergency situation related educational opportunities in lifelong learning programmes at the Faculty of Education, Charles University

  • Popis výsledku anglicky

    The paper informs on the level of selected pieces of emergency situation knowledge in students at the Faculty of Education, Charles University, studying Secondary School Teaching within the Lifelong Learning Programme. The research is still ongoing and therefore cannot yet be generalised; however, the author already believes that based on the existing Czech legislation, it will be necessary to specify the content and conditions of implementation of a future teacher training programme (lifelong learning course graduates) regarding people protection in emergency situations at the Faculty of Education, Charles University

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aplikovaná psychologie

  • ISSN

    2336-8276

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    V

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    504-512

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus