Možnosti vzdělávání v oblasti mimořádných událostí v programech celoživotního vzdělávání na Pedagogické fakultě UK
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10423996" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10423996 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=G_xmR5m0lZ" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=G_xmR5m0lZ</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti vzdělávání v oblasti mimořádných událostí v programech celoživotního vzdělávání na Pedagogické fakultě UK
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek informuje o úrovni vybraných znalostí v oblasti mimořádných situací u studentů na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě, v programu celoživotního vzdělávání na výkon povolání - učitelství pro střední školy. Prezentované výzkumné šetření nelze vzhledem k pokračujícímu výzkumu zobecňovat, ale autorka se již nyní domnívá, že v návaznosti na platnou legislativu v ČR bude nutné specifikovat obsah a podmínky realizace programu přípravy budoucích učitelů (absolventů kurzu celoživotního vzdělávání) v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.
Název v anglickém jazyce
Emergency situation related educational opportunities in lifelong learning programmes at the Faculty of Education, Charles University
Popis výsledku anglicky
The paper informs on the level of selected pieces of emergency situation knowledge in students at the Faculty of Education, Charles University, studying Secondary School Teaching within the Lifelong Learning Programme. The research is still ongoing and therefore cannot yet be generalised; however, the author already believes that based on the existing Czech legislation, it will be necessary to specify the content and conditions of implementation of a future teacher training programme (lifelong learning course graduates) regarding people protection in emergency situations at the Faculty of Education, Charles University
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aplikovaná psychologie
ISSN
2336-8276
e-ISSN
—
Svazek periodika
V
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
504-512
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—