Využití systému PBIS při podpoře dětí s náročným chováním ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10431226" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10431226 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití systému PBIS při podpoře dětí s náročným chováním ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Text příspěvku si klade za cíl představit probíhající projekt zabývající se způsoby podpory duševního zdraví dětí na základních školách. Na základě rešerše literatury a komunikace s českými i zahraničními odborníky se projekt zaměřuje na zajištění trauma respektujícího prostředí a celoškolní podporu chování, kterou v pilotních školách zajistí implementací adaptovaného systému PBIS. Systém PBIS a jeho vliv na duševní zdraví a chování žáků je představen v závěrečné části textu.
Název v anglickém jazyce
Use of the PBIS framework in support of children with challenging behavior at school
Popis výsledku anglicky
The following text aims to present an ongoing project exploring possible ways to support children mental health in elementary schools. The project focuses on building a trauma-informed environment and school-wide behavior support in pilot schools, which will be, based on a literature review and communication with Czech and foreign experts, created by implementing an adapted PBIS framework. The PBIS framework and its impact on students' mental health and behavior is presented in the final part of the text.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe
ISBN
978-80-7603-242-2
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
347-354
Počet stran knihy
383
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—