Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití systému PBIS při podpoře dětí s náročným chováním ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10431226" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10431226 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití systému PBIS při podpoře dětí s náročným chováním ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text příspěvku si klade za cíl představit probíhající projekt zabývající se způsoby podpory duševního zdraví dětí na základních školách. Na základě rešerše literatury a komunikace s českými i zahraničními odborníky se projekt zaměřuje na zajištění trauma respektujícího prostředí a celoškolní podporu chování, kterou v pilotních školách zajistí implementací adaptovaného systému PBIS. Systém PBIS a jeho vliv na duševní zdraví a chování žáků je představen v závěrečné části textu.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of the PBIS framework in support of children with challenging behavior at school

  • Popis výsledku anglicky

    The following text aims to present an ongoing project exploring possible ways to support children mental health in elementary schools. The project focuses on building a trauma-informed environment and school-wide behavior support in pilot schools, which will be, based on a literature review and communication with Czech and foreign experts, created by implementing an adapted PBIS framework. The PBIS framework and its impact on students&apos; mental health and behavior is presented in the final part of the text.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe

  • ISBN

    978-80-7603-242-2

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    347-354

  • Počet stran knihy

    383

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly