Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Transformace učiva slovotvorby, A-didaktické situace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10435566" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10435566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=-s-gYepQIl" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=-s-gYepQIl</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.31261/TPDJP.2021.30.11" target="_blank" >10.31261/TPDJP.2021.30.11</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Transformace učiva slovotvorby, A-didaktické situace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá didaktickou situací v kontextu vybraného učiva ze slovotvorby. Vychází z teorie didaktických situací dříve prezentované především v didaktice matematiky. Autorka se snaží teorii aplikovat do učiva slovotvorby na 1. stupni základní školy. Text dále podrobněji popisuje průběh a výsledky experimentů aplikovaných ve výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Transformation of word formation curriculum: A didactic situations

  • Popis výsledku anglicky

    This text deals with a didactic situation in the context of a selected curriculum from word formation. It is based on the theory of didactic situations previously presented mainly in di-dactics of mathematics. The author tries to apply the theory to the curriculum of word formation at the 1st stage of primary school. The text further describes in more detail the course and the results of experiments applied in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego

  • ISSN

    0208-5011

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    169-183

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus