Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie didaktických situací - nová výzva pro didaktiku morfologie českého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126102" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126102 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie didaktických situací - nová výzva pro didaktiku morfologie českého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie přináší do české lingvodidaktiky aplikovanou teorii tzv. didaktických situací, etablovanou ve světovém i domácím výzkumu pro oblast vyučování matematice. Vědecké sdělení představuje výukový experiment konstrukce a-didaktické situace a jejího řešení pro oblast morfosyntaktického učiva ve třetím ročníku základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Theory of didactic situations - a new challenge for the Czech language didactics morphology

  • Popis výsledku anglicky

    The study applied so called theory of didactic situations on domestic linguodidactic research. The theory of didactical situation has been elaborated for the field of research in teaching mathematics. The study explains a teaching experiment, in which a-didactic situation was constructed for the field of morphosyntactic problematics in curriculum for the third grade of the primary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    42-63

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus