Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-didactical shift

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10144004" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10144004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-didactical shift

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces the phenomenon of e-didactical shift in case of teaching mathematics with the use of information technologies. The term was coined as an analogy to meta-didactical shift defined in the Theory of didactical situations in mathematics.The phenomenon is illustrated on examples from school mathematics. Its influence on ICT supported teaching of mathematics is analysed and discussed. The theoretical framework of the Theory of didactical situations is used for both description of e-didactical shift and analyses of its occurrence. In the paper, attention is paid to the possible negative impact that e-didactical shift may have on teaching of mathematics.

  • Název v anglickém jazyce

    E-didactical shift

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the phenomenon of e-didactical shift in case of teaching mathematics with the use of information technologies. The term was coined as an analogy to meta-didactical shift defined in the Theory of didactical situations in mathematics.The phenomenon is illustrated on examples from school mathematics. Its influence on ICT supported teaching of mathematics is analysed and discussed. The theoretical framework of the Theory of didactical situations is used for both description of e-didactical shift and analyses of its occurrence. In the paper, attention is paid to the possible negative impact that e-didactical shift may have on teaching of mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1939" target="_blank" >GAP407/12/1939: Rozvíjení kultury řešení matematických problémů ve školské praxi</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th International Conference Efficiency and Responsibility in Education

  • ISBN

    978-80-213-2378-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    240-247

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000327802000031