Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Romské děti v Dětském domově Klánovice v letech 2010-2020

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10435631" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10435631 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=byQi.MKe5M" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=byQi.MKe5M</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Romské děti v Dětském domově Klánovice v letech 2010-2020

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této práce je nabídnout čtenáři vhled do problematiky výchovy a vzdělávání romských dětí v prostředí ústavních zařízení pro výkon ústavní výchovy. Zvolili jsme kvalitativní metody výzkumu. Informace poskytly rozhovory, pozorování a analýza pedagogické dokumentace. Naše výsledky poukazují na několik problémů romských dětí v naší společnosti. Ačkoli by inkluzivní pojetí vzdělávání mělo být v současné době standardem, respondenti to tak necítí. V diskusi se pokusíme nabídnout některé vzdělávací a speciální vzdělávací metody, které by mohly současnou situaci zlepšit.

  • Název v anglickém jazyce

    ROMA CHILDREN IN THE CHILDREN'S HOME KLANOVICE DURING A PERIOD 2010-2020

  • Popis výsledku anglicky

    This work aims to offer the reader the insight view into the issue of the education and upbringing of Roma children in the environment of institutional facilities for institutional care. We chose qualitative research methods. Information provided interviews, observations and analysis of pedagogical documentation. Our results point to several challenges for Roma children in our society. Although an inclusive concept of education should currently be the standard, respondents do not feel that way. In the discussion we will try to offer some educational and special educational methods that could improve the current situation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Edukácia [online]

  • ISSN

    1339-8725

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    8-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus