Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An Analysis of Blended Discourses Constructing the Education of Roma Children from Socially Disadvantaged Backgrounds

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081416" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081416 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?article1364&lang=en" target="_blank" >http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?article1364&lang=en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.004" target="_blank" >10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An Analysis of Blended Discourses Constructing the Education of Roma Children from Socially Disadvantaged Backgrounds

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We aim to present some of our research findings interpreting the education of Roma children from socially disadvantaged backgrounds in the Czech Republic. Namely, we employed Foucault?s (critical) discursive analysis, discursive psychology and conversational analysis. We focused primarily on authors of articles (on education of Roma) in journals for teachers. We aim to explain our research findings within the context of power discourse and blended institutional structures.

  • Název v anglickém jazyce

    An Analysis of Blended Discourses Constructing the Education of Roma Children from Socially Disadvantaged Backgrounds

  • Popis výsledku anglicky

    We aim to present some of our research findings interpreting the education of Roma children from socially disadvantaged backgrounds in the Czech Republic. Namely, we employed Foucault?s (critical) discursive analysis, discursive psychology and conversational analysis. We focused primarily on authors of articles (on education of Roma) in journals for teachers. We aim to explain our research findings within the context of power discourse and blended institutional structures.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP13-24036P" target="_blank" >GP13-24036P: Konstrukce vzdělávání žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu tří světů jeho reálného žití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2nd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Science and Arts SGEM 2015 - Conference Proceedings, Volume II, Education and Educational Research

  • ISBN

    9786197105452

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    25-36

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.,51

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    26. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000393896200004