Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An Analysis of Blended Discourses Constructing the Education of Roma Children from Socially Disadvantaged Backgrounds

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081418" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081418 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An Analysis of Blended Discourses Constructing the Education of Roma Children from Socially Disadvantaged Backgrounds

  • Popis výsledku v původním jazyce

    I aim to present some of our research findings interpreting the education of Roma children from socially disadvantaged backgrounds in the Czech Republic. Namely, I employed Foucault?s (critical) discursive analysis, discursive psychology and conversational analysis. I focused primarily on authors of articles (on education of Roma) in journals for teachers. I aim to explain our research findings within the context of power discourse and blended institutional structures.

  • Název v anglickém jazyce

    An Analysis of Blended Discourses Constructing the Education of Roma Children from Socially Disadvantaged Backgrounds

  • Popis výsledku anglicky

    I aim to present some of our research findings interpreting the education of Roma children from socially disadvantaged backgrounds in the Czech Republic. Namely, I employed Foucault?s (critical) discursive analysis, discursive psychology and conversational analysis. I focused primarily on authors of articles (on education of Roma) in journals for teachers. I aim to explain our research findings within the context of power discourse and blended institutional structures.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP13-24036P" target="_blank" >GP13-24036P: Konstrukce vzdělávání žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu tří světů jeho reálného žití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů