Jak to vlastně je s naší školou? Cíle vzdělávání a naše školská reforma
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10438399" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10438399 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=uRMIdBaicK" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=uRMIdBaicK</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak to vlastně je s naší školou? Cíle vzdělávání a naše školská reforma
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři se zamýšlejí nad aktuálními otázkami spojenými s dokumentem Hlavní směry vzdělávací politiky ČR do 2030+, avizovanými redukcemi RVP pro ZV a souvisejícími záležitostmi. Autoři vycházejí ze svých dlouholetých zkušeností z výuky matematiky a přípravného vzdělávání učitelů matematiky a upozorňují na potenciálně problematická místa současné reformy.
Název v anglickém jazyce
How is it actually? Educational goals and our school reform
Popis výsledku anglicky
The authors reflect on topical issues related to the document Main Directions of the Czech Republic's Education Policy up to 2030+, planned reductions of the curriculum and related issues. The authors build on their long experience in the teaching of mathematics and preparatory education of mathematics teachers and highlight potentially problematic points of the current reform.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Svazek periodika
29
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
212-222
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—