Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Propagace v rámci hráčských videí na YouTube

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10448462" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10448462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=3upEo0s.RJ" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=3upEo0s.RJ</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Propagace v rámci hráčských videí na YouTube

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá persvazivními prostředky v let&apos;s play videích na YouTube věnovaných hře Minecraft, které jsou užívány v komerčních částech videa. Propagace v hráčských videích má formu upozornění na vlastní reklamní předměty, placené spolupráce zapojené do recenzí, unboxing videí či studio tours apod. Jazykové prostředky s účelem persvaze jsou velmi podobné samotnému popisu hry, reklama se snaží s okolním textem co nejvíce splynout. Časté je mj. užití anglicismů, sociolektismů, prostředků obecné češtiny, intenzifikátorů, exklamací, citoslovcí či tykání.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising in Let's Play Videos on YouTube

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with persuasive means in let&apos;s play videos on YouTube focused on Minecraft videogame, which are used in commercial parts of the videos. Advertising in let&apos;s play videos is usually in form of pointing out the youtuber&apos;s merch, paid partnership (barter) employed in reviews, unboxing videos, studio tours etc. Language means used for the purpose of persuasion are very similar to the description of the game process itself, we recognize the effort to make advertising merge with the surrounding text as much as possible. Among the frequently used means let us highlight anglicisms, sociolectisms, common Czech means, intensifiers, exclamations, interjections or being on first-name terms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

    2571-0400

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    59-73

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus