Od informace k reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378092%3A_____%2F07%3A00305576" target="_blank" >RIV/68378092:_____/07:00305576 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od informace k reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Prostředky a strategie působení reklamních a žurnalistických textů a jejich analýza. Kulturní a jazykové zdroje persvazivnosti české reklamy.
Název v anglickém jazyce
From Information to Advertising
Popis výsledku anglicky
Means and strategies of effects of advertising and journalistic texts and their analysis. Cultural and linguistic sources of persuasion in the Czech advertising.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F06%2F1468" target="_blank" >GA405/06/1468: Mluvená čeština: hledání systému a funkčního rozpětí</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7368-265-1
Počet stran knihy
269
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—