Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace a intervence u žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10449013" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10449013 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/22:00128208

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace a intervence u žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je zpracována z pohledu didaktiky, tedy vyučování uvedeného okruhu žáků se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Jedná se o žáky s tělesným, mentálním postižením, žáky s poruchami autistického spektra a žáky s těžkým a souběžným postižením více vad. Předmětem monografie Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe je zpracování problematiky edukace intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami. Přístup ke zpracování zvoleného tématu je dán z pohledu didaktiky, tedy vyučování uvedeného okruhu žáků se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Prezentovaná monografie je syntézou dosavadních výzkumných a teoretických prací za celou dobu působení autorek v regionálním i vysokém školství, současně však je také reflexí na změny společnosti u nás a na působení celosvětových trendů v oblasti výchovy a vzdělávání osob s těžkým a souběžným postižením více vadami.

  • Název v anglickém jazyce

    Education and Intervention of Pupils with severe and multiple handicaps on didactics aspects; Theory, Research and Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The monography is processed in terms of didactics focusing on educational needs. The aimed group is pupils with physical, cognitive, and multiple disabilities and pupils with autistic spectrum disorders. The monography &quot;Education and Intervention of Pupils with severe and multiple handicaps on didactics aspects; Theory, Research and Practice&quot; focuses on pupils&apos; educational and intervention process with severe and multiple handicaps. The topic deals with the didactics aspects involving the pupils&apos; educational process and needs. The monography combines research and theoretical works of the authors&apos; agencies at the regional and academic educational sphere. It also reflects the social changes and worldwide educational trends.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7603-347-4

  • Počet stran knihy

    227

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova: Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy