Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formative assessment and its implementation into teaching Science, Mathematics, and Informatics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10449691" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10449691 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Formatívne hodnotenie a jeho implementácia do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikácia sprístupuje teoretické poznatky o formatívnom hodnotení, jeho stratégiách, nástrojoch a možnostiach jeho implementácie do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky. Teória je doplnená ukážkami, konkrétnymi nástrojmi a technikami formatívneho hodnotenia a príkladmi z výučby. Obsahom druhej predmetovej časti publikácie sú praktické ukážky stratégií a nástrojov formatívneho hodnotenia na vybrané témy prírodovedných predmetov (biológia, fyzika, chémia), matematiky a informatiky so zreteľom na zdôraznenie ich didaktickej účinnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Formative assessment and its implementation into teaching Science, Mathematics, and Informatics

  • Popis výsledku anglicky

    The publication makes available theoretical knowledge about formative assessment, its strategies, tools and possibilities of its implementation in the teaching of natural sciences, mathematics and informatics. The theory is supplemented with examples, concrete tools and techniques of formative assessment and examples from teaching. The content of the second subject part of the publication are practical examples of strategies and tools of formative assessment on selected topics of natural science subjects (biology, physics, chemistry), mathematics and computer science with a view to emphasizing their didactic effectiveness.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-571-0483-4

  • Počet stran knihy

    296

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer SR s.r.o.

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy