Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Curriculum development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10444760" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10444760 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1016/B978-0-12-818630-5.03024-4" target="_blank" >https://doi.org/10.1016/B978-0-12-818630-5.03024-4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/B978-0-12-818630-5.03024-4" target="_blank" >10.1016/B978-0-12-818630-5.03024-4</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Curriculum development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Curriculum development is conceived as a specific part of the broader curriculum-making process, performed on one level of an educational system, its outcome being a formal document, standard, or other curricular artifact. Curriculum planning and design are often used with a similar or the same meaning. Development at the national (macro) level is the main focus of this article. I argue that today, it is often more appropriate to speak about curriculum revisions or reviews. Despite their importance, these processes have been little studied and are also undertheorized.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum development

  • Popis výsledku anglicky

    Curriculum development is conceived as a specific part of the broader curriculum-making process, performed on one level of an educational system, its outcome being a formal document, standard, or other curricular artifact. Curriculum planning and design are often used with a similar or the same meaning. Development at the national (macro) level is the main focus of this article. I argue that today, it is often more appropriate to speak about curriculum revisions or reviews. Despite their importance, these processes have been little studied and are also undertheorized.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-25137S" target="_blank" >GA15-25137S: Nadnárodní trendy v kurikulu školního vzdělávání a jejich působení v národním vzdělávacím systému</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    International Encyclopedia of Education

  • ISBN

    978-0-12-818629-9

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    149-154

  • Počet stran knihy

    8818

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Kód UT WoS kapitoly