Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektování jazykového kurikula na fakultách technického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F17%3A00534930" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/17:00534930 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1rZF4w6-NIDtKICcFv96IgxYLqCD9W4IL/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1rZF4w6-NIDtKICcFv96IgxYLqCD9W4IL/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektování jazykového kurikula na fakultách technického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou tvorby jazykového kurikula, jehož kvalita zpracování má nemalý vliv na celkový průběh jazykového kurzu, včetně získání určité úrovně jazykové kompetence. Jsou zde nastíněny různé přístupy k projektování jazykového kurikula a prezentovány výsledky výzkumu, jenž byl realizován na českých technických fakultách, a to v bakalářských studijních programech. Na základě statisticky zpracovaných dat je možné konstatovat, že tvorba jazykových kurikul na technických fakultách je přizpůsobena vlastnímu akademickému prostředí. Složení pracovních týmů, komunikativní přístup k výuce cizích jazyků, stávající kurikulum a snaha zvyšovat studentovu autonomii v procesu učení se cizímu jazyku jsou významnými faktory, které podstatně ovlivňují proces tvorby kurikul.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Curriculum Development at Technical Faculties

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of language curriculum whose quality influences the overall process of teaching and learning in language courses, as well as the development of student's language competence at a particular level. The article also describes different approaches to language curriculum development and presents results of the research, which was carried out in Bachelor Study Programmes of Czech technical faculties. Based on the statistically processed data, we might claim that language curriculum development at technical faculties is adjusted to their own academic environment. The composition of working teams, communicative approach to foreign language teaching, existing curriculum and effort to increase student's autonomy in the process of language teaching are significant factors substantially influencing language curriculum development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    135-149

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus