E-learning during the Covid-19 Pandemic in a Philosophical Reflection
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10477570" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10477570 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JceMex~cif" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JceMex~cif</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-learning during the Covid-19 Pandemic in a Philosophical Reflection
Popis výsledku v původním jazyce
This paper is part of a postgraduate research project examining the possibilities and limits of e-learning. The aim of this study is a philosophical reflection on e-learning during the Covid-19 pandemic from the perspective of the Czech philosophy of education and phenomenology. E-learning has become an integral part of the educational process in recent years, especially due to the Covid-induced lockdowns between 2020 and 2022. Based on the background of the Czech philosophy of education, this paper examines the characteristics, possibilities, and limits of the e-learning method.
Název v anglickém jazyce
E-learning during the Covid-19 Pandemic in a Philosophical Reflection
Popis výsledku anglicky
This paper is part of a postgraduate research project examining the possibilities and limits of e-learning. The aim of this study is a philosophical reflection on e-learning during the Covid-19 pandemic from the perspective of the Czech philosophy of education and phenomenology. E-learning has become an integral part of the educational process in recent years, especially due to the Covid-induced lockdowns between 2020 and 2022. Based on the background of the Czech philosophy of education, this paper examines the characteristics, possibilities, and limits of the e-learning method.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Theology and Philosophy of Education
ISSN
2788-1180
e-ISSN
2788-1180
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
32-37
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—