Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning during the Covid-19 Pandemic in a Philosophical Reflection

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10477570" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10477570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JceMex~cif" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JceMex~cif</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning during the Covid-19 Pandemic in a Philosophical Reflection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is part of a postgraduate research project examining the possibilities and limits of e-learning. The aim of this study is a philosophical reflection on e-learning during the Covid-19 pandemic from the perspective of the Czech philosophy of education and phenomenology. E-learning has become an integral part of the educational process in recent years, especially due to the Covid-induced lockdowns between 2020 and 2022. Based on the background of the Czech philosophy of education, this paper examines the characteristics, possibilities, and limits of the e-learning method.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning during the Covid-19 Pandemic in a Philosophical Reflection

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is part of a postgraduate research project examining the possibilities and limits of e-learning. The aim of this study is a philosophical reflection on e-learning during the Covid-19 pandemic from the perspective of the Czech philosophy of education and phenomenology. E-learning has become an integral part of the educational process in recent years, especially due to the Covid-induced lockdowns between 2020 and 2022. Based on the background of the Czech philosophy of education, this paper examines the characteristics, possibilities, and limits of the e-learning method.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Theology and Philosophy of Education

  • ISSN

    2788-1180

  • e-ISSN

    2788-1180

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    32-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus