Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu - teorie, výzkum a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10480878" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10480878 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu - teorie, výzkum a praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V monografii je zpracované výzkumné téma 3: Koncepce výzkumu, intervence a edukace jedinců s těžkým a kombinovaným postižením v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu programu Cooperatio, řešené v letech 2022-2026 na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Výzkumný soubor je tvořen dětmi s mozkovou obrnou, s epilepsií, s centrálními poruchami zraku, se sluchovým postižením a s poruchami autistického spektra v raném a předškolním věku. Kvalitativní výzkum je zpracován technikou pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s cílem vytvořit a analyzovat případové studie dětí s těžkým a kombinovaným postižením v předškolním věku, začleněných do mateřské školy nebo do přípravných tříd základní školy speciální.

  • Název v anglickém jazyce

    The Intervention and Education of Children with Severe and Multiple Disabilities at Early and Preschool Age in Multidisciplinary Context - Theory, Research and Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph &quot;The Intervention and Education of Children with Severe and Multiple Disabilities at Early and Preschool Age in Multidisciplinary Context - theory, research and Practice&quot; contains the research topic n. 3: &quot;Formulation of the research, intervention and education of individuals with severe and multiple disabilities at early and preschool age in multidisciplinary context&quot; of the programme &quot;Cooperatio&quot; of the research domain &quot;Education and Pedagogy&quot; administrating in the years of 2022 - 2026 at the Faculty of Education at Charles University in Prague. The research focuses on children with cerebral palsy, epilepsy, cortical visual impairment, hearing impairment and autistic spectrum disorder at early and preschool age. The research design is a qualitative method using research techniques such as observations and semi-structured interviews to analyse the case study of children with severe and multiple disabilities at an early and preschool age who are included in kindergarten or initial classes of special elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7603-440-2

  • Počet stran knihy

    213

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy