Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu - teorie, výzkum a praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10480878" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10480878 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu - teorie, výzkum a praxe
Popis výsledku v původním jazyce
V monografii je zpracované výzkumné téma 3: Koncepce výzkumu, intervence a edukace jedinců s těžkým a kombinovaným postižením v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu programu Cooperatio, řešené v letech 2022-2026 na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Výzkumný soubor je tvořen dětmi s mozkovou obrnou, s epilepsií, s centrálními poruchami zraku, se sluchovým postižením a s poruchami autistického spektra v raném a předškolním věku. Kvalitativní výzkum je zpracován technikou pozorování a polostrukturovaných rozhovorů s cílem vytvořit a analyzovat případové studie dětí s těžkým a kombinovaným postižením v předškolním věku, začleněných do mateřské školy nebo do přípravných tříd základní školy speciální.
Název v anglickém jazyce
The Intervention and Education of Children with Severe and Multiple Disabilities at Early and Preschool Age in Multidisciplinary Context - Theory, Research and Practice
Popis výsledku anglicky
The monograph "The Intervention and Education of Children with Severe and Multiple Disabilities at Early and Preschool Age in Multidisciplinary Context - theory, research and Practice" contains the research topic n. 3: "Formulation of the research, intervention and education of individuals with severe and multiple disabilities at early and preschool age in multidisciplinary context" of the programme "Cooperatio" of the research domain "Education and Pedagogy" administrating in the years of 2022 - 2026 at the Faculty of Education at Charles University in Prague. The research focuses on children with cerebral palsy, epilepsy, cortical visual impairment, hearing impairment and autistic spectrum disorder at early and preschool age. The research design is a qualitative method using research techniques such as observations and semi-structured interviews to analyse the case study of children with severe and multiple disabilities at an early and preschool age who are included in kindergarten or initial classes of special elementary school.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7603-440-2
Počet stran knihy
213
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—