Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané možnosti využití AI (nejen) ve výuce německého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10481142" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10481142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=luSa1geVIw" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=luSa1geVIw</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané možnosti využití AI (nejen) ve výuce německého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá využitím umělé inteligence ve výuce cizích jazyků. Představuje konkrétní možnosti využití v hodinách německého jazyka. Vybrané ukázky se zaměřují především na nástroje Chat GPT a Gemini a jsou určeny pro využití studenty i učiteli v rámci práce ve škole nebo přípravy na vyučování, zejména s ohledem na rozvoj komunikační kompetence žáků nebo v rámci rozvoje předřečnické aktivity.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected possibilities of using AI (not only) in German language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the use of artificial intelligence in foreign language teaching. It presents specific possibilities of use in German language classes. The selected examples focus mainly on the Chat GPT and Gemini tools and are intended for use by students and teachers as part of work at school or preparation for teaching, especially with regard to the development of students&apos; communication competence or as part of the development of pre speaking activities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

    1804-2171

  • Svazek periodika

    67

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    3-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus