Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Preliteracy in Preschool Education in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10487310" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10487310 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=T6ld2LzViN" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=T6ld2LzViN</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/02702711.2024.2425097" target="_blank" >10.1080/02702711.2024.2425097</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Preliteracy in Preschool Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The level of reading competency in children makes a difference in their academic progress, and subsequently such progress influences their quality of life. The excellence of pre-primary education is based on curricular and procedural quality. The aim of the research was to find out how preschool teachers develop reading literacy in preschool children in the Czech Republic and how they understand the concept of preliteracy.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Preliteracy in Preschool Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The level of reading competency in children makes a difference in their academic progress, and subsequently such progress influences their quality of life. The excellence of pre-primary education is based on curricular and procedural quality. The aim of the research was to find out how preschool teachers develop reading literacy in preschool children in the Czech Republic and how they understand the concept of preliteracy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Reading Psychology

  • ISSN

    0270-2711

  • e-ISSN

    1521-0685

  • Svazek periodika

    46

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    1-17

  • Kód UT WoS článku

    001353215200001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85209663436