Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online, Open, and Equitable Education: Lessons from Teaching and Learning during the Global Pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10495363" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10495363 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.36284/celelon.oa7" target="_blank" >https://doi.org/10.36284/celelon.oa7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.36284/celelon.oa7" target="_blank" >10.36284/celelon.oa7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Online, Open, and Equitable Education: Lessons from Teaching and Learning during the Global Pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This edited volume, published by the Elon University Center for Engaged Learning in 2024, explores the rapid transition to online learning during the COVID-19 pandemic and its implications for equitable and open education. The book is a collection of scholarly reflections and narratives from educators worldwide, documenting and analyzing pedagogical practices adopted in response to the global crisis. It provides new frameworks for integrating equity and openness in online learning, ensuring inclusive and high-quality education in the future. The editors, Nancy K. Turner, Nick Baker, David J. Hornsby, Aline Germain-Rutherford, David Graham, and Brad Wuetherick, bring together diverse perspectives to inspire readers to rethink and enhance their educational practices.

  • Název v anglickém jazyce

    Online, Open, and Equitable Education: Lessons from Teaching and Learning during the Global Pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    This edited volume, published by the Elon University Center for Engaged Learning in 2024, explores the rapid transition to online learning during the COVID-19 pandemic and its implications for equitable and open education. The book is a collection of scholarly reflections and narratives from educators worldwide, documenting and analyzing pedagogical practices adopted in response to the global crisis. It provides new frameworks for integrating equity and openness in online learning, ensuring inclusive and high-quality education in the future. The editors, Nancy K. Turner, Nick Baker, David J. Hornsby, Aline Germain-Rutherford, David Graham, and Brad Wuetherick, bring together diverse perspectives to inspire readers to rethink and enhance their educational practices.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-1-951414-13-9

  • Počet stran knihy

    320

  • Název nakladatele

    Elon, NC: Elon University Center for Engaged Learning.

  • Místo vydání

    North Carolina, USA

  • Kód UT WoS knihy