Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F16%3A00090426" target="_blank" >RIV/00216224:14330/16:00090426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8_28" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8_28</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8_28" target="_blank" >10.1007/978-3-319-39583-8_28</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We study the impact of question difficulty on learners’ engagement and learning using an experiment with an open online educational system for adaptive practice of geography. The experiment shows that easy questions are better for short term engagement, whereas difficult questions are better for long term engagement and learning. These results stress the necessity of careful formalization of goals and optimization criteria of open online education systems. We also present disaggregation of overall results into specific contexts of practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning

  • Popis výsledku anglicky

    We study the impact of question difficulty on learners’ engagement and learning using an experiment with an open online educational system for adaptive practice of geography. The experiment shows that easy questions are better for short term engagement, whereas difficult questions are better for long term engagement and learning. These results stress the necessity of careful formalization of goals and optimization criteria of open online education systems. We also present disaggregation of overall results into specific contexts of practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Intelligent Tutoring Systems: 13th International Conference

  • ISBN

    9783319395821

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    267-272

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Zagreb, Croatia

  • Místo konání akce

    Zagreb, Croatia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku