Současné přístupy k měření osobnosti sportovních značek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F10%3A10069801" target="_blank" >RIV/00216208:11510/10:10069801 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné přístupy k měření osobnosti sportovních značek
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek prezentuje výsledky analýzy různých metod měření osobnosti značky, se zaměřením na novou metodu měření osobnosti značky dle Geuense, Weijterse a De Wolfa. Tato metoda navazuje na metodu J. L. Aaker a snaží se eliminovat nedostatky této metody a vytvořit tak generalizovatelnou metodu pro měření osobnosti značky nejrůznějších značek napříč různými zeměmi. Hlavním cílem této práce je přizpůsobit tuto metodu českým podmínkám a vytvořit tak soubor proměnných vycházejících z této metody, díky nížbude možné měřit osobnost jakékoli sportovní značky v České republice.
Název v anglickém jazyce
CURRENT APPROACHES TO THE BRAND PERSONALITY MEASUREMNET OF SPORT BRANDS
Popis výsledku anglicky
This article presents results of the analysis of various brand personality measurement methods and concentrates on the new brand personality measurement method from Geuens, Weijters and De Wolf. This method builds on the method from J. L. Aaker, whereas,it seeks to eliminate its shortages and to create generalizable method for measuring brand personality of various brands across different countries. The main goal of this article is to adapt this method to the Czech conditions and to create on its basisa scale of variables that can be used for the brand personality measurement of any sport brand in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—