Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současné přístupy k měření osobnosti sportovních značek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F10%3A10069801" target="_blank" >RIV/00216208:11510/10:10069801 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současné přístupy k měření osobnosti sportovních značek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek prezentuje výsledky analýzy různých metod měření osobnosti značky, se zaměřením na novou metodu měření osobnosti značky dle Geuense, Weijterse a De Wolfa. Tato metoda navazuje na metodu J. L. Aaker a snaží se eliminovat nedostatky této metody a vytvořit tak generalizovatelnou metodu pro měření osobnosti značky nejrůznějších značek napříč různými zeměmi. Hlavním cílem této práce je přizpůsobit tuto metodu českým podmínkám a vytvořit tak soubor proměnných vycházejících z této metody, díky nížbude možné měřit osobnost jakékoli sportovní značky v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    CURRENT APPROACHES TO THE BRAND PERSONALITY MEASUREMNET OF SPORT BRANDS

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents results of the analysis of various brand personality measurement methods and concentrates on the new brand personality measurement method from Geuens, Weijters and De Wolf. This method builds on the method from J. L. Aaker, whereas,it seeks to eliminate its shortages and to create generalizable method for measuring brand personality of various brands across different countries. The main goal of this article is to adapt this method to the Czech conditions and to create on its basisa scale of variables that can be used for the brand personality measurement of any sport brand in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus