Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Competition and customer loyalty of fitness centres in the Prague region compared to the Prague-West area

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F15%3A10297777" target="_blank" >RIV/00216208:11510/15:10297777 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fsps.muni.cz/studiasportiva/dokument/Studia_sportiva_2015_9_1.pdf" target="_blank" >http://www.fsps.muni.cz/studiasportiva/dokument/Studia_sportiva_2015_9_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Competition and customer loyalty of fitness centres in the Prague region compared to the Prague-West area

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the results of research on the competition and customer loyalty of fitness centres in Prague and in the Prague-West region. A questionnaire for fitness and wellness centre customers and a structured interview with management of selected fitness centres in the sample have been used. Four fitness and wellness centres, which are part of global or Czech chains, have been selected for the sample in the Prague region according to pre-defined criteria. In the second phase, an available sample of clients was selected for questioning in each of the researched facilities. The sample comprised 805 respondents in total. Five fitness centres were selected for the sample in the Prague-West region according to pre-defined criteria. The respondentsample from these fitness centres was selected using partly biased selection and deliberate selection. The selective sample consisted of 483 respondents. The results were sorted according to Porter analysis of level of competition and the

  • Název v anglickém jazyce

    Competition and customer loyalty of fitness centres in the Prague region compared to the Prague-West area

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of research on the competition and customer loyalty of fitness centres in Prague and in the Prague-West region. A questionnaire for fitness and wellness centre customers and a structured interview with management of selected fitness centres in the sample have been used. Four fitness and wellness centres, which are part of global or Czech chains, have been selected for the sample in the Prague region according to pre-defined criteria. In the second phase, an available sample of clients was selected for questioning in each of the researched facilities. The sample comprised 805 respondents in total. Five fitness centres were selected for the sample in the Prague-West region according to pre-defined criteria. The respondentsample from these fitness centres was selected using partly biased selection and deliberate selection. The selective sample consisted of 483 respondents. The results were sorted according to Porter analysis of level of competition and the

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Sportiva

  • ISSN

    1802-7679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    144-150

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus