Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluační standardy pro tělesnou výchovu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F17%3A10367330" target="_blank" >RIV/00216208:11510/17:10367330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluační standardy pro tělesnou výchovu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá nově zaváděnými vzdělávacími standardy pro tělesnou výchovu. Na pozadí pedagogické teorie analyzuje potřebnost i úskalí při ověřování vědomostí, dovedností, postojů a hodnot absolventů základní školy v tělesné výchově. Uvedeny jsou i příklady na výstupy, indikátory a konkrétní úlohy ze 4 základních oblastí Standardů pro tělesnou výchovu: Činnosti ovlivňující zdraví, Činnosti ovlivňující pohybové dovednosti, Činnosti podporující pohybové učení a Zdravotní TV. V závěrech je obsaženo upozornění, že některé očekávané výstupy oboru Tělesná výchova uvedené v Rámcovém vzdělávacím programu jsou velmi obtížně sledovatelné, hodnotitelné, kontrolovatelné i standardizovatelné. Znalost standardů TV pomáhá každému učiteli pochopit základní cíle, odhalit rezervy ve vlastní práci a zkvalitnit vyučovací proces.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION STANDARDS FOR PHYSICAL EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with new established educational standards for Physical education. Background pedagogical theory it analysed necessity as well as difficulties at verification of knowledges, skills, attitudes and values in Physical education at absolvents of primary schools. Examples of outputs, indicators and concrete tasks in 4 basic areas in P.E. standards are stated: activities influenced health, activities influenced motor skills, activities supported motor learning and health physical education. Conclusion calls attention to the situation when some of the expected outputs of the branch of Physical Education included in the Framework Educational Programme are very difficult to monitor, evaluate, check and standardize. The knowledge of PE standards helps each teacher to understand the basic objectives, reveal the reserves in their own work and enhance the quality of the teaching process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    6-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus