Behaviorální kompetence manažera marketingu v mezinárodních firmách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365284" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365284 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Behaviorální kompetence manažera marketingu v mezinárodních firmách
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola popisuje vývoj a přehled výsledků výzkumu , zaměřených na určení kompetencí marketingových manažerů ve světě. Závěrem je prezentován syntetický model kompetencí a nároků kladených na osobnost marketingového manažera v mezinárodních firmách.
Název v anglickém jazyce
Behavioral competence of marketing manager in international companies
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the history of research and an overview of the results focused on determining the competencies of marketing managers in the world. In conclusion, we present a synthetic model of the necessary competencies and demands placed on the marketing manager personality in an international company.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
30306 - Sport and fitness sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mezinárodní marketing
ISBN
978-80-7400-441-4
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
141-154
Počet stran knihy
315
Název nakladatele
C.H.Beck
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—