Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Behaviorální kompetence manažera marketingu v mezinárodních firmách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365284" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Behaviorální kompetence manažera marketingu v mezinárodních firmách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola popisuje vývoj a přehled výsledků výzkumu , zaměřených na určení kompetencí marketingových manažerů ve světě. Závěrem je prezentován syntetický model kompetencí a nároků kladených na osobnost marketingového manažera v mezinárodních firmách.

  • Název v anglickém jazyce

    Behavioral competence of marketing manager in international companies

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the history of research and an overview of the results focused on determining the competencies of marketing managers in the world. In conclusion, we present a synthetic model of the necessary competencies and demands placed on the marketing manager personality in an international company.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30306 - Sport and fitness sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mezinárodní marketing

  • ISBN

    978-80-7400-441-4

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    141-154

  • Počet stran knihy

    315

  • Název nakladatele

    C.H.Beck

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly