Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v kontextu tržních hodnot týmů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F19%3A10399651" target="_blank" >RIV/00216208:11510/19:10399651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=e8enUK1M72" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=e8enUK1M72</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mistrovství světa ve fotbale 2018 v kontextu tržních hodnot týmů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá určením závislosti velikosti tržní hodnoty národního týmu na dosaženém výsledkuna Mistrovství světa ve fotbale v roce 2018 v Rusku. Velikost tržní hodnoty týmu je dána součtem tržních hodnot všech hráčů v týmu. Celková tržní hodnota týmů je následně dána do souvislosti s úspěchem (neúspěchem) na světovém šampionátu, který je vyjádřen celkovým počtem získaných bodů. Z výsledků korelační a regresní analýzy je patrný střední vliv tržní hodnoty týmu na dosaže-ném výsledku na MS 2018. Hodnota korelačního koeficientu činí 0,57. Vzdálenost od regresní přímky představuje odchylku od regresí predikovaného výsledku a určila tak výslednou efektivitu výsledku každého z týmů.Nejdále od regresní přímky je tým Chorvatska, který je tak s ohledem na velikost své tržní hodnoty hodnocen jako nejefektivnější. Nejméně efektivní je reprezentace Německa. Výsledky jsou konfrontovány s předchozími vrcholnými fotbalovými akcemi.

  • Název v anglickém jazyce

    FOOTBALL WORLD CHAMPIONSHIP 2018 IN THE CONTEXT OFTEAMS MARKET VALUES

  • Popis výsledku anglicky

    The size of national team market values and their effect on results achieved at the 2018 Football World Cup in Russia is examined for determination dependency. The size of the team market value is determined by the sum of the market values of all players on the team.The total market value of teams is then related to their success (or failure) at the World Cup, which is expressed by the total number of points earned. The results of the correlation and regression analysis show moderate influence of market value on results achieved at the 2018 World Cup. The correlation coefficient was 0.57. The distance from the regression line represents the deviation from the regression to the predicted result,and establishes a resulting effectiveness value for each team. The Croatian team was the furthest away from the regression line, thus is considered to be the most effective team relative to its market value. The least effect team was Germany. The results are compared with previous top football event results.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30306 - Sport and fitness sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Kinanthropologica

  • ISSN

    1213-2101

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    203-211

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus