Vzdělávání metodou e-learningu podporující regionální spolupráci a vytváření evropského vzdělávacího prostoru v interdisciplinární oblasti životního prostředí
Popis výsledku
Text přináší stručný přehled zkušeností s e-learningovou metodou použitou v rámci mezinárodní sítě spolupráce univerzit, které společně budují otevřený evropský výukový prostor a poskytují tak platformu pro rozvoj interdisciplinárních a mezikulturních poznatků a zkušeností nezbytných pro porozumění udržitelnosti na evropské úrovni. Spolu s teoretickou reflexí použité metodologie umožňuje tato analýza její všeobecné a široké využití v různých kontextech v rámci vysokoškolské výuky, a také potenciální zapojení dalších regionálních subjektů, což může přispět k ustavení regionální formy spolupráce a její institucionalizaci jakožto Regionálního centra expertízy (RCE).
Klíčová slova
assessmentcommunities of practicesocial learningcompetenceslearning processessustainable developmente-learninghigher education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání metodou e-learningu podporující regionální spolupráci a vytváření evropského vzdělávacího prostoru v interdisciplinární oblasti životního prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Text přináší stručný přehled zkušeností s e-learningovou metodou použitou v rámci mezinárodní sítě spolupráce univerzit, které společně budují otevřený evropský výukový prostor a poskytují tak platformu pro rozvoj interdisciplinárních a mezikulturních poznatků a zkušeností nezbytných pro porozumění udržitelnosti na evropské úrovni. Spolu s teoretickou reflexí použité metodologie umožňuje tato analýza její všeobecné a široké využití v různých kontextech v rámci vysokoškolské výuky, a také potenciální zapojení dalších regionálních subjektů, což může přispět k ustavení regionální formy spolupráce a její institucionalizaci jakožto Regionálního centra expertízy (RCE).
Název v anglickém jazyce
Education using e-learning methodology on higher education level - possibilities for supporting regional cooperation and promotion of the European learning space in the interdisciplinary field of sustainable development
Popis výsledku anglicky
The article presents a brief review of experiences in e-learning used within an international network of cooperating universities with the vision to promote an open European Learning Space and provide a platform for interdisciplinary and intercultural knowledge and experience required to understand sustainability at the European level. Together with a theoretical reflection upon the theme, this analysis should permit generalized and extended usability of the e-learning methodology across diverse contexts of higher education, and potentially include other regional institutions to support the establishment of a regional partnership within Regional Centers of Expertise (RCE).
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010/V
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2010