Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning jako inovace na vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A00421339" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:00421339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning jako inovace na vysokých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou využívání možností e-learningu v současném vysokoškolském vzdělávání a přístupem učitelů k tomuto způsobu vzdělávání. V této souvislosti je pozornost věnována určitým obavám, které vysokoškolští učitelé mají z moderních technologií a které mohou být způsobeny nevyhnutelnou změnou jejich postavení v rámci vzdělávacího systému. Ke zkoumání postojů vysokoškolských učitelů k e-learningu je navrženo využít teorii změny, kdy jedním z jejich hlavních směrů je tzv. difuzionismus.Článek dále seznamuje s konkrétním výzkumem, který bude realizován na Univerzitě obrany v Brně za účelem zjištění postojů a zkušeností učitelů anglického jazyka týkajících se využívání e-learningu v jejich výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning as an innovation in higher education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of e-learning implementation into current university education and teachers? attitudes towards this means of education. In this context, the attention is paid to certain apprehensions that university teachers hold against modern technologies and which might be caused by the inevitable change in their position within the educational system. To study the university teachers? attitudes towards e-learning, it is suggested to use the change theory and one of its main school ofthought called diffusionism. The paper also outlines a particular research project that is currently in process at the University of Defence in Brno to analyse English teachers? attitudes and experience in respect of e-learning implementation in their instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy vo vyučovaní anglického jazyka

  • ISBN

    978-80-225-2607-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku