E-learning jako inovace na vysokých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A00421339" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:00421339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning jako inovace na vysokých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou využívání možností e-learningu v současném vysokoškolském vzdělávání a přístupem učitelů k tomuto způsobu vzdělávání. V této souvislosti je pozornost věnována určitým obavám, které vysokoškolští učitelé mají z moderních technologií a které mohou být způsobeny nevyhnutelnou změnou jejich postavení v rámci vzdělávacího systému. Ke zkoumání postojů vysokoškolských učitelů k e-learningu je navrženo využít teorii změny, kdy jedním z jejich hlavních směrů je tzv. difuzionismus.Článek dále seznamuje s konkrétním výzkumem, který bude realizován na Univerzitě obrany v Brně za účelem zjištění postojů a zkušeností učitelů anglického jazyka týkajících se využívání e-learningu v jejich výuce.
Název v anglickém jazyce
E-learning as an innovation in higher education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of e-learning implementation into current university education and teachers? attitudes towards this means of education. In this context, the attention is paid to certain apprehensions that university teachers hold against modern technologies and which might be caused by the inevitable change in their position within the educational system. To study the university teachers? attitudes towards e-learning, it is suggested to use the change theory and one of its main school ofthought called diffusionism. The paper also outlines a particular research project that is currently in process at the University of Defence in Brno to analyse English teachers? attitudes and experience in respect of e-learning implementation in their instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy vo vyučovaní anglického jazyka
ISBN
978-80-225-2607-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Ekonomická univerzita Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—