Potenciál a limity e-learningu v dalším vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577992" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577992 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.018</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Potenciál a limity e-learningu v dalším vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá konkrétními výhodami, možnostmi, ale i omezeními, která přináší implementace e-learningu do programů a kurzů dalšího vzdělávání učitelů v intencích celoživotního vzdělávání na vysoké škole. Prezentuje zkušenosti z doplňujícího pedagogického studia zaměřeného na přípravu učitelů sekundárního vzdělávání, poukazuje na problémy, které e-learning doprovází, především z hlediska kvality podpory samostudia a přístupu ke studujícím. Poukazuje na specifika a zvláštnosti cílové skupiny dospělých studujících - učitelů, kteří ve školách již působí, i těch, kteří se na své učitelské působení prostřednictvím doplňujícího pedagogického studia teprve připravují.
Název v anglickém jazyce
The potential and limits of e-learning in continuing education of teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with specific advantages, possibilities, and limitations caused by the implementation of e-learning into the lifelong programs and courses for teachers at the university. It presents experience from the supplementary pedagogical study program focused on the preparation of teachers for secondary education. The paper also deals with the problems that accompany e-learning, especially in terms of quality of the study support and attitude to the students. It emphasizes the specifics of the target group of adult learners - teachers who are already working in schools, and those, who are getting ready for their teaching career by attending the supplementary pedagogical courses.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
X
Číslo periodika v rámci svazku
X
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
"Nestránkováno"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—