Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potenciál a limity e-learningu v dalším vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577992" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potenciál a limity e-learningu v dalším vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá konkrétními výhodami, možnostmi, ale i omezeními, která přináší implementace e-learningu do programů a kurzů dalšího vzdělávání učitelů v intencích celoživotního vzdělávání na vysoké škole. Prezentuje zkušenosti z doplňujícího pedagogického studia zaměřeného na přípravu učitelů sekundárního vzdělávání, poukazuje na problémy, které e-learning doprovází, především z hlediska kvality podpory samostudia a přístupu ke studujícím. Poukazuje na specifika a zvláštnosti cílové skupiny dospělých studujících - učitelů, kteří ve školách již působí, i těch, kteří se na své učitelské působení prostřednictvím doplňujícího pedagogického studia teprve připravují.

  • Název v anglickém jazyce

    The potential and limits of e-learning in continuing education of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with specific advantages, possibilities, and limitations caused by the implementation of e-learning into the lifelong programs and courses for teachers at the university. It presents experience from the supplementary pedagogical study program focused on the preparation of teachers for secondary education. The paper also deals with the problems that accompany e-learning, especially in terms of quality of the study support and attitude to the students. It emphasizes the specifics of the target group of adult learners - teachers who are already working in schools, and those, who are getting ready for their teaching career by attending the supplementary pedagogical courses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    X

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    "Nestránkováno"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus