Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.
Popis výsledku v původním jazyce
Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů.
Název v anglickém jazyce
University students' perceptions of blended learning - case study.
Popis výsledku anglicky
Current development in the field of using ICT in education seems to head at its full integration into learning/teaching. Reasons for using ICT in education are clear for institutions and teachers, however not much research has been done in the field of students? satisfaction in so-called blended learning. The paper presents results of case study research focused on university students? perceptions of e-learning in face-to-face classes, and its impact on their learning processes and attitudes to elearning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
PdF Univerzity Hradec Králové
Datum konání akce
4. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—