Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    University students' perceptions of blended learning - case study.

  • Popis výsledku anglicky

    Current development in the field of using ICT in education seems to head at its full integration into learning/teaching. Reasons for using ICT in education are clear for institutions and teachers, however not much research has been done in the field of students? satisfaction in so-called blended learning. The paper presents results of case study research focused on university students? perceptions of e-learning in face-to-face classes, and its impact on their learning processes and attitudes to elearning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7041-287-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    PdF Univerzity Hradec Králové

  • Datum konání akce

    4. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku